tisdag 14 juni 2016

Vårens mödor.

Våren har liksom bara slunkit förbi som inget har hänt.Det där med att vårstäda har inte funnit i mina tankar , har inte haft varken ork eller lust . Tror musten for när vi skulle fixa tillbaka allt efter vattenskadan.
Jag har haft 2 fina helger med lite kortare resor under majmånad.Kristi himmelsfärdhelgen var jag och gubben till Norge . Till Harstad . Vi var tillsammans med Pite sportdykarklubb  för lite dykning. Vissa var nybörjare och skulle göra uppdyk för att få certifikat.

Jag själv ,jag höll mig på land.Är verkligen en landkrabba när det gäller det där med att dyka.
Har aldrig varit en som tyckt om att vara under ytan , sen jag blev nertryckt under vattnet av en kompis när vi var och bada .

Så jag hade ju hoppats bra väder så jag kunde vara ute och fotografera , men inte det . Vädret var grått och mulet =(

Här kommer det lite bilder från resan till Norge

Gubben i dykardräkt



Här är vi på väg in i en tunnel



Vy från stugan


Några av stugorna i Harstad








Lapporten på väg hem 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar