onsdag 12 september 2012

Lite annat pyssel

När vi bodde i Lillpite,bodde vi i ett gammalt hus som hade varit butik/affär förr.Det finns en liten historia om huset från 1800 talet  någon gång =)





I alla fall så hade vi hittat en del fynd i övrevåningen,det var lite av varje.Bl.a annat dessa 
glasburkar,som man hade som sylt burk.Dom fanns i olika storlekar och olika modeller.
Så när vi flyttade därifrån tog jag med mej 2 lådor av dessa burkar ...

Och nu har jag använt dom till vissa dekorationer ,men idag blev det en lykta av 2 st =)

                                                                           Före


Jag hittade läckra servetter på ÖB i svart och vitt...
Så jag klippte ut den storleken jag ville ha 
( tog mått)
Sen limmade jag med lim för decopage ....

Efter 
 

♥♥














3 kommentarer: