måndag 15 oktober 2012

Less less less

Fy vad jag är less detta regnande.Bara blöt överallt och lerigt.Vid en sån här tid ska man inte ha hund.Hunden vår drar in det mesta som finns i skogen...Nja inte kottar nu,men kvistar,löv och mossa,som fastnar i hans päls.

Som jag skrev i förra inlägget om utmaningen på Tappa.se.Så har jag lyckats gå över 10 000 steg två gånger under en vecka.Men ibland får jag verkligen lida för det.Igår satt jag aldrig på mej stegräknare,för jag var i princip säng liggandes för jag hade så ont i kroppen


Jag har haft mina 2 kompanjoner som hållt mej sällskap då jag varit ut på promenad...
och alla gånger har det varit blött och lerigt,Sist vi gick tog jag på mej  gore tex skor,för att slippa bli blöt om fötterna,,,,jag tror det var det som gjorde att jag hade problem dagen efter....
Dom är inte precis anpassade för mina fötter som mina gympa skor är...=(



Bildbevis för att vi promenerat Grisberget =)




en mindre sjö mitt i skogen vid spåret på Grisberget


Förra helgen var det scrapmässa i Piteå Som vår förening höll i...
Tycker jag hann inte så mycket under den helgen som jag trodde jag skulle hinna...
Höll bl.a i ett demo,som jag kände att jag var lite novis om,,,men jag tycket det gick bra.
Fick höra sen att det var som som blivit inspirerad och gjort egna pärl dekorationer


Det var ju kul =) Det är ju så det ska vara =)




Jag gå ju också en kurs Varannan vecka i olika tekniker inom scrapbooking...
ABF är det som "äger" den och Stina håller i kursen....
Det är verkligen roligt,finns så mycket läcker man kan göra ...i olika teniker..

Här är i Mixed media art 


I Morgon är det kurs igen och då är det inom 
 Art Journaling


Kram









2 kommentarer:

  1. Jag lider med dig, spec när jag vet hur mkt stryk våra kroppar får! :(
    Kram fina du!!

    SvaraRadera
  2. Om man går kurs via ABF, behöver man någon förkunskap då? Du är duktig som motionerar på grisan. Håller med dig om regnande som har varit konstant under oktober, förhoppningsvis är det värsta över nu. //Helena

    SvaraRadera