måndag 13 juni 2016

Tänk att jag ska bli mormor ...

I vinter när vi var på semester , jag och gubben . Fick jag ett roligt meddelande via messenger.
Jag ska bli mormor ,Min 24 åriga dotter och hennes sambo ska ha smått . Så fantastiskt =D
Så naturligtvis har jag idagtid har jag handlat en hel del saker till h*n .Jo jag vet vilket kön det ska bli och det blir så spännande . Men det är hemligt , Iallafall för vissa *hihi*. 
Nä det finns dom som inte vill vet ,och det respekterar jag =) 

Hon ( min dotter ) har fått en liten fin mage ,och det är fullt i liv i det knytet ."Mormor" har fått känna på lite sparkar = )




Fick också höra att min väninna ska också bli mormor,fast 1 månad efter .
Fjolliga som vi är har vi redan planerat promenader med barnvagn runt kvarteret =)

Så nu gör man inget annat än bara längtar =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar