tisdag 9 april 2013

Jag har fått ett beroende

och jag tror många andra har det också =) Det heter Pinterest. En sorts anslagstavla på nätet.
Man kan hitta allt möjligt i det man är intresserad av och sen  markera  ( Pin It) det man vill spara på sin egen sida .Jag har hittat mycket inom scrapbooking , som jag vill göra el bara som jag blir inspirerad av .Har man svårt att få något gjort el Vill man bara se vad andra hittat på , då är det så lätt att hitta det här.
 
Jag gjorde ett kort till en som fyllt år . Det är inte lätt att hitta el göra ett kort till en man som är uppe i den ålder att man bara njuter av livet . Så inspirationen hittade på en av mina "pinnade" på Pinterest.


 
Den här kommer från denna sida
 
 
 
 

 
Det här är mitt kort =)
Enkelt och snabbt var det gjort Och ingen blomma el annan dekoration,mer än rosett och pärlor.

Dags att fortsätta och hitta mer på Pinterest
 
♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar