lördag 13 april 2013

Ikväll Smäller det

och många har olika känslor.
En del är nervösa och en del tycker bara att det är roligt.Fast alla har väl ett lag som dom hejar på. Folk lägger ut mycket på FB ,en del provocerade och en del roliga.
Men de jag har sett är bara LHF fans som driver med SAIKare  =)
Jag vet att det är tvärsom också.=)
Inte mer än rätt.
 
 
Jag kommer inte se matchen, det räcker om Tommy gör det, jag hör på honom om det går bra el dåligt =) Jag kommer nog dra åt mej öronen ( till viss del) och sitta i mitt pyssel rum och skapa lite alster =)
Känns nog bäst så. Och  oavsett hur det går idag, så är det 6 matcher kvar..
 


SAIK i mitt ♥
 
må det bli tredje gången gillt.
 
 Och  hur det än går så
 
B.K.T.P
 
Bucklan.Kommer.Till.Piteå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar