onsdag 11 april 2018

Början på ett nytt År 2018

 Det händer mycket saker i ens liv. men en har blivit sämre på att uppgradera sin blogg och lusten kan vara si och så. tycker Facebook tar mycket av ens tid och där lägger man ju ut oftast vad som händer. Då kanske man tycker det räcker 
I början av året köpte vi oss en ny bil.BMW 118d xDrive . jag bara älskar denna bil. Min gamla skorv sålde vi och blev av med den samma dag den kom ut på blocket . Fördelen med den var att det var automat . Det var bara gasa och bromsa. men den nya den har manuell växel, så det var bara börja om och växla då. Med tiden så lärde man sig . Nu bara älskar jag den . ♥



Nackdelen är att den är vit, så den blir ju fort smutsig. Men vad gör det. det är ju bara tvätta den och se till att den håller sig fräsch och fin ♥

Så nu ser jag framemot att få köra i värmen med AC , som inte fanns i den gamla skorven =)
Och lyssna på musik via mobilen.
Det finns andra fina saker som också gör att jag älskar den. Parkeringssensor bak och fram, farthållare med bromsfunktion, rattvärme .4-hjuldriven och diesel .
Ratten går också att justera , så en som är liten ( som jag ) når pedalerna utan att behöva sitta i ratten då man kör den =)
 Så nu har jag haft den i över 2 månader och skulle aldrig vilja byta bort den mot något annat

♥♥




Inga kommentarer: