torsdag 30 maj 2013

Vilken Vår

Under April och Maj månad har jag sprungit på Sensia HälsoVård för både det ena och det andra.
Men mest för kolla mitt höga blodtryck.sen har mitt problem med axlarna kommit tillbaka Och det är inte roligt.Jag har problem med vissa saker,som att lyfta.Trots det inte är tungt så känns det.




När en mår så här så påverkas humöret och man blir fort arg,ledsen och besviken.
Jag har knappt orken att göra något ute,och det känns.
Jag får som vanligt dåligt samvete mot Tommy,som själv har fullt upp.
Vårstäda idag för mej finns inte på denna planet.
Jag har alltid tyckt om det,så nu har jag gömt värsta skiten under filet på fönstren .



Nä 

skojar bara.

Jag har målat fil på fönstren för att få bort värsta solvärme,då vi inte kan öppna alla fönster i huset ( nu har jag bara målat en del av fönstren) Samtidigt ger det också skydd till att blommorna klarar den varma årstiden

Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 12,så jag får fara till min tandläkare och laga en trasig tand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar