måndag 29 april 2013

Börjar bli less på allt missförstånd

på folk som tror sej veta vad man säger ,ska säga och saker som dom tror om mej.
Jag blir less på folk .när man försöker förklara en sak ,el det kan vara en ide  och dom vet precis vad man ska säga.Eller också fortsätter dom fylla i meningen/meningar utan att ha ett hum om vad jag vill berätta eller säga.
 
Även när det  gäller hockey.Folk tror att jag har hejat på LHF,men det är fel.Jag har aldrig varit ett fan av LHF,utan jag har alltid hejat på SAIK.Första gången jag gick på hockey var att se PHC spela.Efter det ,då ville jag fara och se Elitseriens matcher,och då fanns bara LHF här uppe.
När SAIK började spela i Elitserien,så var vi och tittade på en match,och  jag kände redan där vilken skillnad det var.Sen har jag alltid gillat SKe-å som stad och trivts där,så för mej blev det inget svårt val .
Jag har även sett Tre kronor spela på Globen,det var verkligen en höjdare,fast jag har en dröm,men den går inte fylla i,inte i år ialla fall.
Det är att se en VM match.OS får jag nog bara drömma om =)
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar