tisdag 25 december 2012

Julafton 2012


Jag är mycket nöjd med min jul.Mina fina paket jag fått av nära och kära.
Dagen före var vi med barnen hos mina föräldrar och svärföräldrar med barnen på en liten julafton.
Det är ju så då man är en "separerad" familj och barnen firar Julen vartannat år hos oss.

Maten hos mamma och pappa slår alla julbord man ätit.Mammas och pappas sillsallad är den godaste av alla 
Där var min syster och hennes familj.Så vi var inte så många som var där.

Av Tommy fick jag ett presentkort på Heta Hyttan.Där jag själv får designa och färglägga en karaff eller annat alternativ .Det ska bli spännande.Kanske man blir designer i sitt nästa liv,vem vet =)


Jag önskade mej en kokbok.Ja titeln ser ni ju.
Kan ju inte bli mer perfekt då man ska ha middag hemma.
Hela menyer ,det är bara välja och vraka =)

Och en kapselmaskin
En egen Nescafe Dolce Gusto.
Den bjuder en på både varm och kallt kaffe =)
Ingen George Clooney maskin =)




sen till kommer det en del presentkort och pengar.
Europengar för resan i Februari...


Tommy fick av mor och far 



en Stjärnkikare.Han är väldigt intresserad av astronomi.
Så nu kan han se ,men bara om dessa moln som gaddar ihop sej ville skingra på sej =)

Idag Juldagen sitter vi ihopkurade ,dricker kaffe och njuter
Ikväll blir det jobb för min del =)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar