onsdag 28 november 2012

Det var ett tag sen

och mycket har hänt.Saker som man fått jobbat på ,som gör en ledsen,besviken och förbannad.
Tur man har den familj man har.Många frågor och funderingar har man bollat med till sina närmaste.
Så i detta fall har det blivit att blogginläggen har legat länge på vila.

Ibland skulle man bara vilja skriva ut sin frustration och hur en mår,men samtidigt vill jag inte att alla ska vet allt.Som läget ser ut nu så har några bitar börja falla på plats,men många gånger har man frågat Varför ??!!!

Nog om detta  


Nu är det inte länge kvar innan det är jul och ett nytt år.
Kan ju säga precis som lillan sa till mej för någon vecka sen.
-Oj vad jag längtar tills detta år är slut och det blir ett nytt år
Hoppas det blir bättre...

Precis så känner jag det.Året 2012 är snart slut och vi kan lägga det bakom oss och se framåt.
I alla fall så har jag  saker att se framemot innan året är slut.
Det är julmyset med föreningen jag är med i.
Och helgen efter  ska vi på Western Farm i Boden 






( bilden är tagen från nätet)


Iallafall börjar året med en resa.Som jag har sagt förr och jag längtar så ini bombens =)
Ska bli så skönt och få komma bort ett tag.Nog för att det varit och är en mild vinter ( iaf än)
Finns som ingen snö på backen och nog undrar man om  Kung Bore tänker komma med den under en riktig snöstorm.



Brukar ju bli så då det tar för långtid innan den lägger sej på backen.
Och då börjas det klagas på snöhelv-te =)

*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar