fredag 5 oktober 2012

Vad har jag gett

mej in på...Idag kan jag lova er att jag ångrar att jag gick med i tappa.se,med mina kollegor ...
Tror aldrig jag har haft såna problem efter en promenad på 3,6 km på Grisberget ....
Men idag knåpade jag ihop över 6000 steg..tror aldrig jag har sprungit så mycket i trappan upp och ner.
Vädret var ju inte det bästa heller för en prommis med hunden,eftersom han hatar regn och rusk...

Men samtidigt så är jag lite envis och nog fasiken ska jag få ihop 10 000 steg på en dag,kanske inte i helgen men vem vet =)

I helgen är det ju Scrapbooking mässa och jag kan säga ,vad jag längtar.Har bara ett problem.vad ska jag ta med mej....Jag hoppas också samtidigt att min grejer som jag beställt hinner komma i morgon...

Det är lite av varje,bl.a nya julstämplar från Magnolia ....Hinner dom komma ,då vet jag att det blir julkort för hela slanten =)

Men annat kan ju också hända att jag gör ....

Idag blev också min yngsta kusin pappa.En liten pojk. ♥ Jag önskar att hans mamma ( min moster) hade fått uppleva detta.Men hon finns inte längre bland oss.

Ibland kan det komma en som en slöja av sorg och saknad..Jag saknar verkligen henne. ♥
Men livet går vidare......

Idag har det också varit kanelbullens dag.Jag har inte ätit en enda bulle....
Har i tanke att försöka avgifta mej med allt detta sötätande och kanske gå ner lite i vikt...

Hm..hur seriöst låter det =)

Inte bara det,även sluta med vad giftpinnar heter..Lillan vill det och jag har lovat jag skall försöka....

Sen måste jag ju visa en bild.....





Våran nya säng.För oss är den ny,trots vi har köpt den begagnad
Varför...det är en lång historia =)

Men Leo är lycklig..♥

Går mycket mer lättare att ta sej upp =)


Men vi måste fixa eller rättare sagt köpa nya sängbord...
Som ni ser så är bordet alldeles för högt...
p.ga den förra sängen var högre =)
Så nu känns det som om vi ligger på golvet =)


Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar