lördag 21 mars 2020

Ett helt år har gått

sen jag var här.2019 var ett år då det hände mycket kring mig och mitt liv.
Men nu är jag tillbaka och tänkte se om jag får till detta med att blogga igen.
Jag har ju som sagt två bloggar till , den ena (digitala) är som sagt på ett långt uppehåll.
Känner varken lust el har nån tid att sitta och göra bilder igen , via PSP  X8 . Eftersom jag förstår inte riktigt hur den fungerar . Så kan det bli när dataprogrammen ändras och vis program ( som PSP ) ändrar sitt / sina inställningar


Lite kortfattat vad som hände 2019

* En kusin till mig dog i cancer.53 år gammal ❤

* 15 februari , en dag jag aldrig glömmer. Jag ramlade /halkade när jag var på väg hem från jobbet.
Slog mig så illa , att jag fick en blödning i huvudet. Jag tuppade av flera gånger ,el iaf minns diffust
vad som hände.För på något sätt tog jag mig till bilen. Och då ringde jag min sambo som fick komma och skjutsa mig till akuten. Blev inlagd för observation 1 dygn. Sen sjukskriven 3 veckor.❤

* Senare under våren blev jag sjuk . Fick problem med magen . Ont så ini ......👿👿
Blev undersökt och fick remiss till att göra en koloskopi, och det var inte kul. I slutändan så slutade det bra. Jag hade inte cancer, utan bara en vanlig polyp som gjorde sig påmind nån gång då och då 😢😢

* Sen det bästa av allt ,jag blev mormor igen. Mormor till en kille. Mitt andra barnbarn.
Han är snart 10 månader, och söt som sin storebror

I övrigt så har året varit bra , till och från. Nu är det ju som det är.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar