onsdag 5 september 2012

Det var ett tag sen

Och mycket har hänt.Jag vet inte riktigt i vilken riktning jag skall börja.
I alla fall så är min semester slut och jag har börja om och jobba.Kan ju tillägga att det blev en mycket mjuk start =) Börjar med komp för en kurs dag =) Och ledig helg =)

Förra veckan var vi bjudna hos några vänner på den årliga kräftskiva,och gott var det som vanligt.
Klocka går fort när vi väl kommit igång,,,,sugit i oss,ätit och druckit i 10 timmar,då var det dags att gå hem =)


Vi brukar alltid ha med oss en flaska vin och vad passade sej inte bättre än denna dikt på en flaskhals kort =)

Kärlekens blommor 
skall vattnas med vin


en del av maten =)


Sen har jag tänkt prova mej på en ny teknik ( för min del) som heter Bandana teknik
så jag gjorde en beställning och mitt paket kom 


sen var jag inte sen och provade mej fram.....



Kan tillägga att detta var roligt och kladdigt...och färggrannt =)





1 kommentar: