tisdag 13 mars 2012

familjen kör

med ICAs matkasse varje vecka och nu är vi inne på andra veckan....
Måste säga att det är suveränt och fungerar klockrent.



Idag bjöds de på  Tomatsoppa med salamibaugetter....

 
( ja bilden är upp och ner) =)

Till och med barnen tyckte om det.Oftast är det middag med färsk varor och inte å mycket tillbehör av tillsatser...det gillar vi-Billiga veckan som vi kör med tar ca 30 min att göra klart...
Och man behöver aldrig fråga Vad ska vi äta idag ?? =)


Idag knåpade jag ihop ett kort till en kvinna som fyller 60 ...





inne i den hade jag lagt till denna text


Grattis på 60-årsdagen
- av Siv Andersson

Mognad är en ynnest
man får när tiden går.
Det är en del av gåvan
när du nu fyller år.

Tänk så mycket som hänt
under åren som gått
- alla erfarenheter
och minnen du fått.

Och allt du nånsin varit
ryms i den du är idag.
Så även barn- och ungdom
är delar av ditt jag.

Ja, ytan bär en ålder
och desto fler finns inuti.
Så spännande att se nu
hur framtiden ska bli…

 Kram 

1 kommentar:

  1. Vi har ju haft Linas kasse ett tag nu och jag känner mig ganska less på den. Men jag älskar att allting finns hemma när det är dags att laga maten. Vi har pratat om att testa ICA´s i stället och du har gjort mig övertygad!
    Jag skulle behöva ett födelsedagskort till min 50-åring i maj. Kan jag beställa det med dig? //Helena

    SvaraRadera