lördag 25 februari 2012

61 år

skulle min moster ha fyllt idag,men nu blev det inte så.Vi hade begravning för henne förra fredagen.
Efter att ha kämpat mot cancer i 8 år så gick det inte som vi / hon ville.
Hon var en underbar person som var mycket mån om sina nära ...Hon var en moster som alla skulle ha tyckt om,alltid funnits där för oss,jag,min syster och naturligtvis min Älskade mamma...och vår mormor ...

Hon var också en duktig tandhygienist,jag hade äran att ha henne ett tag.Min svärfar hade henne också,och han gillade henne.Hon var kunnig i sitt yrke och det tror jag säkert,omtyckt både på jobbet och privat,det såg man på begravningen och minnesstunden...



Grattis på Födelsedagen ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Det är alldeles för tidigt att ryckas bort från jordelivet :-(

    Kram till dig Monika

    SvaraRadera