torsdag 1 december 2011

Då var jag tillbaka.

Hade inte tänkt börja om på denna sida.Men den nya sidan lovade grattis och allt såg lovande ut och jag började fixa sidan.Sen helt plötsligt fick jag ett mail att det kostar.1500 /år..Inte fasiken är det värt det....
Så för att fortsätta skriva eller dela med mej mina alster Eller annat så provar vi igen.

Det har varit en omtumlande tid den sista månaden.Två nära och kära har varit utsatt , en kämpar för sin cancer.En blivit misshandlad så pass hårt att det blev akuten .....Man känner sej maktlös i båda fallen.Jag kan säga jag är ganska less och se på folks klagan över vädret Visst kan jag även falla in i det hela,om att det ingen snö finns..men det är av en anledning.Jag har alltid hatat mörker...Jag är inte mörkrädd..tur är väl det.....i dessa dagar....Vädret är ialla fall något vi inte kan rå på och styra...Men även om min kropp värker i kylan så kan gillar jag den ändå...

I mitten av November avslutade jag kursen för ABF ...var in igår och lämnade närvarolistan och fick då en förfrågan om fortsättning...Efter en stund fundering (10 sek) så blev det Ja varför inte.
Inte för att jag tror någon vill gå den men men......


Sen när jag kom hem insåg jag att,,,Min dator har jag slutat fungera så hur och var skall jag leta reda på material....Nåja det är ju inte akut precis.......=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar