onsdag 21 december 2011

25 år

Tidigt  höst fick jag ett brev från min arbetsgivare.att jag jobbat inom vårdomsorgen i 25 år..
Tänk er 25 år.....Tyckte det var nyss jag började.Min karriär började på Furunäsets Sjukhus...
Det var en tid man aldrig glömmer.Jag hann också besöka lasarettets avdelningar några år ..
Innan jag sökte mej till det jobb jag har nu.I 20 år har jag jobbat inom Stöd och omsorg.Och det är nog en av det mest givande jobb jag har haft...Under dessa år så har kroppen också tagit lite stryk,men än kämpar man på =)
Nu jobbar jag journatt och det känns bra....

Iallafall att komma tillbaks detta med 25 år...Så fick vi välja om vi ville ha guldklocka eller annat.Jag valde annat.
Och jag är så sjuk stolt över min gåva från Kommunen =) Samma dag som det firades så fyllde jag år också.
Hur mycket är oväsentligt =)


Ringen kommer från Efva Attling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar