fredag 11 maj 2012

skiftande i sinnet


Gick av mitt nattpass för ledig helg...Känns ganska skönt.Har idag gjort lit nytta som städa och plocka undan och mitt i all kom det över..saknaden och sorgen att min älskad moster inte finns längre...
Att det bara kan bli så....

Sen var det bara ta sej i kragen och började städa,,kopplade in datorn till vår stereo ( bumpaberra som en av sönerna har döp den till) Drog på järnet och spelade glada låtar för att få upp humöret =)
sen nedre inlägget eller  lyssna ....

Så köket fick sig en genom gång ...Känns ganska skönt...

Så nu sitter vi ( iaf ♥) och ser hockey,,,såg bra ut för Sverige i början,men sen vände det...och dåliga domare var det också....
Hur som helst är det inte över än

Önskar er en trevlig Helg


1 kommentar:

  1. Att en vän, släkting mm plötsligt rycks bort från en är tragiskt och visst får man vara ledsen.
    I dag begravdes en tremenning till mig efter en tids sjukdom - livet är rätt orättvist ibland.

    Jag tänder ofta ett ljus på Kåren och sänder en hälsning till mina vänner/släktingar som gått bort. Det tycker jag känns bra.

    Kraaam
    /Lisa

    SvaraRadera