fredag 13 april 2012

vilken olycka och lycka

Påsken gick förbi omärkt här hemma hos oss.Både jag och gubben var sjuk,trots min förkylning så jobbade jag ändå.Det var så lugnt på jobbet, tur det =) Barnen tyckte jag mest synd om som hade inget att göra för vi bara slappade i soffan hela dagar,men dom verkade då inte tagit skada av det =)
Ialla fall så blev man piggare och piggare ju närmare helgen tog sitt slut,mest var ju synd om gubben som hela sin lediget fick bara slappa i soffan ,fast iofs så var det väl bra,men vi gjorde ju inget onödigt denna vackra soliga påsk =)
Sen  i  veckan var jag och lilla och handlade lite gott åt oss,mitt i veckan.Kanske man hade lite dåligt samvete då vi gick mest på sparlåga än gjorde något med dom =)
Jag hittade min favorit glass som jag inte köpt sen jag skilde mej för 11 år sen...tror t.om min äldsta var liten då jag åt denna glass sist....och lika god är den =).....


det står Nyhet men det är hur fel som helst,den har funnits tidigare....


1 kommentar:

  1. Banan, apelsin och choklad - det är såååå god sammansättning. Förstår att det är en favorit :-)

    /Lisa

    SvaraRadera