lördag 11 februari 2012

senaste veckan

Ingen kan ju ha undgått att det var kallt förra helgen.Jag och gubben röjde och fixade i gillestugan,så barnen kan ta hem kompisar och spela spel eller se tv / dvd.I gillestugan har vi min gamla stereo med kassettband ,cd och skivspelare som fungerar.Så med lite nostalgi så poppade vi kasettband


Tur man hade sparat de flesta inspelade band från radion,eller band som en mycket gammal vän fixade då han extra knäckte som Diskjockey.....

Sen när helgen var över och man behövde bilen så var den alldeles isig både ute och inne 



Jag har också hunnit vara hos tattueraren.Han var lärling hos en tattuerarstudio inne  stan...



mer av det ska det bli,men första ska denna få läka =)

Idag har jag bara tagit det lugnt och scrappat ett kort  och där har jag använt mitt Martha Stewart Stans...





 
Stämpeln är lånad av en vän som scrappar också.Tror den kommer från Panduro =)

Kort lite av det jag har gjort i veckan.På bordet i mitt pysselrum är det en sak på G ,men den kommer i ett senare inlägg...

Ha det gott tills vi hörs igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar